Tällä viikolla...



.... olen kannustanut nuoria lentopalloilijoita Power Cupissa. Maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus keräsi tänä vuonna Hämeenlinnaan lähes 900 joukkuetta. Pelaajien lisäksi kentän laidalla oli suuri määrä valmentajia, huoltajia ja kannustajia.


... olen kuunnellut Sannia livenä Power Cupin avajaisissa Hämeenlinnan torilla.

Sukkulaviesti
... olen kannustanut nuoria yleisurheilijoita viestikilpailuissa Lahden Stadionilla.



... olen seurannut lasten kieppumista Särkänniemen laitteissa. Sopivan pilvisellä säällä jonoja laitteisiin ei päässyt kertymään, joten lapset juoksivat samoja laitteita  monta kertaa peräjälkeen. MotoGee taisi olla meidän lasten suosikki. Myös uutuuslaite X keräsi matkaansa paljon hurvittelijoita, mutta siihen ei meidän lasten pituus vielä riittänyt. Laite olisi varmasti ollut minunkin suosikkini joskus nuoruudessa. Nykyään pelkästä kieppumisen katselusta tulee huono olo.

Peten Puolikas 2016
... olen palautellut itse HHM:ltä, mutta käynyt kannustamassa juoksijoita Peten Puolikkaalla. Olisihan se ollut mukava itsekin lähteä matkaan hyvässä tihkusateisessa säässä, mutta näin pian puolikkaan jälkeen en viitsi viivalle vielä lähteä.

Kommentit

  1. Todella kiva postaus kuluneesta viikosta. Olet ollut mukana monessa. =) Täytyykin napata idea itselleni ja tehdä joskus samantyylinen postaus. Kiitos ideasta.

    Hyvää treeniviikkoa!

    _M_

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkoisen hektinen viikko takana olikin. Tällä viikolla lisätään taas treenimääriä viime viikon palauttelujen jälkeen. Hyvää treeniviikkoa myös sinulle Marika!

      Poista

Lähetä kommentti